Actueel

Contentkoning(in)

Gezocht: contentkoning(in)!

We zoeken een contentkoning(in) bij Conversation Next.
Muziekwonen Tilburg

Muziekwonen Tilburg enthousiast van start

Bouwen voor niche-markten, een van de trends in de volkshuisvesting…
ROTTERDAM-RET-METROSTATION

Fenix valt op

Vanaf het vroege begin is Conversation-Next betrokken bij de…
Timmerhuis Lasers - Ossip van Duivenbode

Rotterdam sluit het Timmerhuis in haar hart

Op vrijdag 11 december vierde Rotterdam haar volgende grote aanwinst.…
Proces Placemaker co-creatie conversation-next

Wie verbindt, die wint!

De trend van co-creatie is inmiddels breed herkenbaar in de wereld…
Trots SPACE-S bouw

Trots op nieuwe thuis

Het blijven bijzondere momenten. Na jaren van voorbereidingen…
Wilco Berenschot bij de mobiele wijktafel

De Twittercop wint altijd

De jaarlijkse Galjaardprijs van de vakvereniging Logeion kent…
Collage van Facebook posts Conversation Next

Top 5 Facebook posts uit onze community's

Een Facebook community is een krachtig platform. We zetten Facebook…
Fishbowl Conversation

Rijke vangst in Fishbowl

Steeds meer zien onze opdrachtgevers de waarde om de omgeving…
Conversation Next

Maak werk van omgevingscommunicatie

De RET vervangt op veel plekken de sporen na tientallen jaren…
Start verkoop Van Ruytenburch

Veel animo voor eerste woningen De Buitenplaats

De Buitenplaats Van Ruytenburch in Vlaardingen krijgt gestalte.…
HTM Conversation Next

HTM verbindt reizigers met piano

HTM plaatst vanaf tot aan kerst een piano in de Haagse tramtunnel.…
Maquette SPACE-S

SPACE-S wint Vanenburg Corporatie Award

Het project SPACE-S van woningcorporatie Woonbedrijf in Eindhoven…
Toekomstige Fenixlofts gezien vanaf de Rijnhavenbrug

Fenixlofts zijn verkoopsucces

Al voordat het ontwerp voor de Fenixlofts definitief is, zijn er al 70 koopovereenkomsten getekend. Hiermee is het project op Katendrecht één van de succes woonprojecten van Rotterdam. De Rotterdamse woonpromotie website 'Wonen in Rotterdam' meldt het verkoopsucces.
Katendrecht trailer

Eigen filmtrailer voor Katendrecht

Over weinig wijken worden zoveel verhalen verteld als over het Rotterdamse Katendrecht, ofwel ‘de Kaap’. De geschiedenis van het schiereiland spreekt dan ook enorm tot verbeelding. Ooit een vredig dorp, vervolgens een ruig havengebied met nachtclubs, kroegen en alles wat god verboden heeft, en nu weer een gewilde woonwijk met tal van creatieve ondernemers. Hoe vertel je dit verhaal in filmvorm, en zonder Katendrechters en Rotterdammers hun eigen beleving en fantasie te ontnemen?
De Buitenplaats Van Ruytenburch Vlaardingen

De Buitenplaats Van Ruytenburch

Conversation Next is voor de communicatie vanaf het begin betrokken bij de ontwikkeling van De Buitenplaats Van Ruytenburch in hartje Vlaardingen.
Fenixlofts Rotterdam

Fenixlofts community

Een community bouwen voordat zelfs maar een steen is gelegd. Dat gebeurt op Katendrecht met de ontwikkeling van de Fenixlofts. Blog van Conversation Next.
SPACE-S

Klantgestuurd bouwen op SPACE-S Eindhoven

Een kaal stuk grond op Strijp-S in Eindhoven waar mensen zelf hun eigen wijk en woning bedenken. Dat is SPACE-S van Woonbedrijf. Blog van Conversation Next.
Openingsweekend Rijnhavenbrug

Prestigieuze Gulden Feniks prijs Katendrecht

De gebiedsontwikkeling van Katendrecht is beloond met de Gulden Feniks, een belangrijke prijs voor de beste transformatie- en renovatieprojecten van Nederland.
Comment press

Hoe overleef ik de hype?

Geamuseerd en met enige verbazing kijken we dezer dagen naar het gedrag van de media. Er valt niet of nauwelijks te ontkomen aan de golf van hypes die ons overspoelt. Van een bestuursrelletje bij een voetbalclub rollen we moeiteloos verder naar een ijstochtje dat niet door ging.
Donatie

De collectebus voorbij...

Je kent het vast wel… vroege vooravond, er wordt gebeld aan de voordeur. En ja hoor iemand met een collectebus! Heeft u nog wat voor de ….stichting?
minder_masculien_featured_test

Een tikje minder masculien Amigo…!

Communicatie is van oudsher al een vaardigheid en vak waar feminiene eigenschappen belangrijk zijn. Inleven, luisteren, gevoel toelaten.
viral_loop_PA_500_wht-1

Meer huizen verkopen? Minder campagne!

Langs een drukke weg spreekt een enorme billboard me toe. Waarom geloof ik het bord niet en denk ik dat potentiële kopers het ook niet zullen geloven?
Small audience

Congressen zijn dood. Leve de Unconfercence!

Ook de ontwikkelingen op communicatiegebied laten zien dat congressen in de traditionele opzet hun langste tijd hebben gehad. Mede aan de hand van de ervaringen van een recent event (Social media in de praktijk) een prikkelende les: Congressen zijn dood. Leve de Unconference!
Geheugen

De communicatielessen van een geheugenkampioen

Een week geleden las ik het verhaal van Joshua Foer, een wetenschapsjournalist die gefascineerd raakt door het menselijk geheugen en uiteindelijk zelfs Amerikaans geheugenkampioen wordt (door 52 speelkaarten in 90 seconden te onthouden). Zijn zoektocht naar de werking van het geheugen heeft een plekje in mijn brein veroverd. Het gaf me namelijk een prikkelend inzicht in de uitdaging waar ik dagelijks voor sta: zorgen dat boodschappen bij mensen blijven hangen.
Kaap app

Gebiedspromotie app

Een app voor gebiedspromotie. Conversation Next ontwikkelde een mobiele applicatie voor de gebiedsontwikkeling Katendrecht.
ziekmakende-communicatie

Niet de ramp...

'Niet de ramp, maar de communicatie erover veroorzaakt klachten' . Ziekmakende communicatie of hoe het beter kan. Een interview met Ap van der Pijl in vakblad C #5 Over Moerdijk, Tsjernobyl en de overheid als regisseur van waarheidsvinding.
versnellen versterken

Versnellen en versterken

Herkenbaar? Als organisatie of bij een project ben je al enige tijd aan het stoeien met een onderwerp. Wel overtuigd van een goede basis maar het is nog niet scherp genoeg. Het spreekt nog niet voldoende. Of het tempo is er uit.
Gebiedsontwikkeling Katendrecht

Gebiedsontwikkeling Katendrecht

Gebiedsontwikkeling Next. Dit brengt Consonant-Next op Katendrecht in de praktijk. Geen traditionele campagne om bewoners, ondernemers en investeerders naar De Kaap te trekken, maar zorgen dat er over het gebied wordt gepraat.
ROTTERDAM-RET-METROSTATION

OV-chipkaart

Complexe introducties met veel weerstanden zijn voor ons gewilde opdrachten. Vanaf de aanvang van de introductie van de OV-chipkaart in Nederland hebben wij dit complexe programma communicatief mogen ondersteunen.