Regiomarketing Hoeksche Waard

Smakelijke streekproducten, prachtige dorpen en uitgestrekte landschappen. De Hoeksche Waard heeft vele parels. Veel bewoners en bezoekers weten dat al, en zijn er zeer trots op. Maar voor andere mensen zijn ze vaak nog verborgen. Gelukkig is het sinds kort een stuk gemakkelijker geworden om de parels te ontdekken, en ze met vrienden te delen. Conversation Next versterkt de regiomarketing in opdracht van samenwerkende partijen in de Hoeksche Waard. En zet hierbij in op de kracht van de community. Zo worden nieuwe vestigers warm gemaakt om te wonen en ondernemen op het Zuid-Hollandse eiland.

“Bewoners en bezoekers zijn trots op de Hoeksche parels en delen ze massaal.”

Via Facebook worden bijzondere plekken, mensen en producten uit de Hoeksche Waard in de spotlight gezet. In korte tijd zijn duizenden mensen, binnen en buiten het eiland, de pagina gaan volgen. En worden er massaal foto’s, tips, nieuws en reacties gedeeld. Met fotoportretten worden de verborgen parels zo trots mogelijk gepresenteerd. Om nieuwe doelgroepen te binden aan de Hoeksche Waard, worden verschillende promotie-acties ingezet. Bijvoorbeeld in de Fenix Food Factory op Katendrecht, waar veel verse Hoeksche producten worden verkocht.

Het komende jaar wordt de community steeds verder uitgebouwd, en maken de nieuwe Hoeksche Waard fans kennis met het aantrekkelijke woonaanbod van het gebied. De huidige blog website wordt verder doorontwikkeld tot een vindplaats voor al het aanbod. Ook wordt aangehaakt op evenementen en activiteiten om mensen het aanbod van de Hoeksche Waard te laten beleven.

Conversation Next werkt samen met dmdesk aan deze opdracht.

Voor meer informatie:
www.facebook.com/dehoekschewaard
www.dehoekschewaardishetwaard.nl